Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Improving the quality of customer service by using the technique of mystery shopping

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F15%3A43926087" target="_blank" >RIV/49777513:23510/15:43926087 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Improving the quality of customer service by using the technique of mystery shopping

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the quality of customer service, especially with the importance of customer-oriented communication in selected industries of the Czech Republic. For excellent customer service, organizations must consistently check needs and wishesof their customers and the process of purchasing and working with customers (customer-oriented communication). The purpose of this study was to investigate the level of customer-oriented communication in differently specialized industries in the Czech Republic. The research was conducted in six regions (in small and in large cities/towns), which were chosen to represent level of customer-oriented communication in Czech shops. Research proved that over the last years, there has been a number of positivechanges in sales. It also confirmed that in certain areas the communication with customers is better in smaller shops than in larger ones. The results can be of immense significance for the training of future business managers, educating

  • Název v anglickém jazyce

    Improving the quality of customer service by using the technique of mystery shopping

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the quality of customer service, especially with the importance of customer-oriented communication in selected industries of the Czech Republic. For excellent customer service, organizations must consistently check needs and wishesof their customers and the process of purchasing and working with customers (customer-oriented communication). The purpose of this study was to investigate the level of customer-oriented communication in differently specialized industries in the Czech Republic. The research was conducted in six regions (in small and in large cities/towns), which were chosen to represent level of customer-oriented communication in Czech shops. Research proved that over the last years, there has been a number of positivechanges in sales. It also confirmed that in certain areas the communication with customers is better in smaller shops than in larger ones. The results can be of immense significance for the training of future business managers, educating

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    65-76

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus