Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv počasí na nákupní chování na internetu na příkladu z České republiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F15%3A43926742" target="_blank" >RIV/49777513:23510/15:43926742 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv počasí na nákupní chování na internetu na příkladu z České republiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložená studie zkoumá vztah mezi počasím a chováním spotřebitelů na internetu. V příspěvku prezentujeme empirickou studii, jež objasňuje, jak počasí ovlivňuje spotřebitelské chování v oblasti e-commerce (B2C). Studie prokázala, že teploty (zejména v létě) mají vliv na spotřebitelské chování na internetu. Stále více a více nakupování probíhá online a spotřebitelské aktivity na internetu vykazují sezónní ovlivnění počasím. Studie objasňuje, do jaké míry může ovlivňovat počasí změny ve spotřebitelském chování na internetu během roku.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of weather on consumer behavior on Internet, case study from the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Weather has influences on consumer purchase behavior. Various conditions and temperature ranges impact what customers buy, when they buy, how much they buy, and why they buy.This study examines the relationship between weather and consumer behavior on the Internet. In this paper, we provide empirical evidence to explain how the weather affects consumer behavior in e-commerce (B2C). The study proved that temperatures (especially in summer) influence consumer behavior on the Internet. More and more retailing is undertaken online and consumer activities tend to be influenced by the phase of the seasonal climate. Short term weather events (e.g. tropical temperature in the summer) have a direct effect on the traffic demand and castomer behavior. Longer termeffects, reected through seasonal changes in temperature and daylight duration, have a slower inuence on the Internet traffic and customer behavior. The research study clarifies the extent to which weather can be used legitimately to exp

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    36-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus