Komparace výuky finančního účetnictví v sekundárním a terciálním sektoru vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F16%3A43928335" target="_blank" >RIV/49777513:23510/16:43928335 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://media4u.cz/aktualvyd.pdf" target="_blank" >http://media4u.cz/aktualvyd.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace výuky finančního účetnictví v sekundárním a terciálním sektoru vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je provést komparaci výuky finančního účetnictví bez PC podpory na vybrané obchodní akademii a vybrané vysoké škole (bakalářský studijní program). Komparace je provedena na základě kritérií: časová dotace kontaktní výuky, podoba studijních opor, probíraná témata. Provedená analýza prokázala několik dílčích rozdílů ve výuce finančního účetnictví.
Název v anglickém jazyce
Comparison of financial accounting teaching in secondary and tertiary education sector
Popis výsledku anglicky
The paper aims to compare the teaching of financial accounting manual processing on selected business academy and selected university (bachelor's degree). The comparison is made on the basis of criteria: contact teaching, form of study materials, topics discussed. The analysis indicated some minor differences in teaching financial accounting.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
24-30
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—