Evaluace přínosu studijních opor ve výuce finančního účetnictví na vysokých školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43920263" target="_blank" >RIV/49777513:23510/13:43920263 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Evaluace přínosu studijních opor ve výuce finančního účetnictví na vysokých školách
Popis výsledku v původním jazyce
Výuka finančního účetnictví na vysokých školách se neobejde bez výukových pomůcek. Cílem tohoto článku je charakterizovat výukové pomůcky používané při výuce finančního účetnictví na FEK ZČU v Plzni, definovat, které z těchto pomůcek splňují kritéria studijních opor a dále prezentovat výsledky výzkumu zaměřeného na hodnocení přínosu těchto studijních opor.
Název v anglickém jazyce
THE EVALUATION OF THE BENEFITS OF STUDY SUPPORT IN TEACHING FINANCIAL ACCOUNTING AT UNIVERSITIES
Popis výsledku anglicky
Teaching financial accounting at universities cannot be done without study supports. Objective of this paper is to describe the study support (teaching aids) used in teaching financial accounting at FEK ZČU in Pilsen, define which of these devices meet the criteria of study support and present the results of research to evaluate the contribution of these study materials.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
93-96
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—