Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace CSR aktivit: CSR reporting

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43933164" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43933164 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace CSR aktivit: CSR reporting

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá tématem CSR reportingu. Cílem článku je diskutovat vybrané aspekty, které ovlivňují CSR reporting. Nejdříve je zpracována teoretická část, která se zaměřuje na obecné vysvětlení CSR problematiky jako například definice, argumenty pro a proti CSR reportingu. V další části, jsou diskutované již konkrétní prvky, které ovlivňují CSR reporting. Analýza je provedena na základě rešerše tematicky zaměřených článků, studií a standardů, které se této problematice věnují. Výsledky analýzy poukazují nejen na minulý vývoj v této oblasti, ale i na současnou úroveň znalostí v oblasti CSR reportingu. Zároveň též poukazují na budoucí trendy. Článek přispívá k diskusi v oblasti CSR komunikace, respektive reportingu.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication about Corporate Social Responsibility (CSR): CSR Reporting

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on CSR reporting. The aim of this paper is to discuss several aspects influencing the CSR reporting in details and get more precisely information regarding CSR reporting topic in general. Firstly, there is a theoretical part aimed at general explanation of CSR issues such as definition, arguments for and against CSR and CSR reporting. In the next part, particular aspects which influence CSR reporting are discussed. The analysis is conducted on basis of important research papers, studies and standards available in the discussed research area. The results of the analysis indicate not only past and current level of knowledge in CSR reporting, but also the future trends. The paper contributes to research stream in the CSR communication, more precisely reporting, and indicate future steps for authors ‘further research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    63-74

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus