Komunikace CSR aktivit: CSR reporting
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43933164" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43933164 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace CSR aktivit: CSR reporting
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá tématem CSR reportingu. Cílem článku je diskutovat vybrané aspekty, které ovlivňují CSR reporting. Nejdříve je zpracována teoretická část, která se zaměřuje na obecné vysvětlení CSR problematiky jako například definice, argumenty pro a proti CSR reportingu. V další části, jsou diskutované již konkrétní prvky, které ovlivňují CSR reporting. Analýza je provedena na základě rešerše tematicky zaměřených článků, studií a standardů, které se této problematice věnují. Výsledky analýzy poukazují nejen na minulý vývoj v této oblasti, ale i na současnou úroveň znalostí v oblasti CSR reportingu. Zároveň též poukazují na budoucí trendy. Článek přispívá k diskusi v oblasti CSR komunikace, respektive reportingu.
Název v anglickém jazyce
Communication about Corporate Social Responsibility (CSR): CSR Reporting
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on CSR reporting. The aim of this paper is to discuss several aspects influencing the CSR reporting in details and get more precisely information regarding CSR reporting topic in general. Firstly, there is a theoretical part aimed at general explanation of CSR issues such as definition, arguments for and against CSR and CSR reporting. In the next part, particular aspects which influence CSR reporting are discussed. The analysis is conducted on basis of important research papers, studies and standards available in the discussed research area. The results of the analysis indicate not only past and current level of knowledge in CSR reporting, but also the future trends. The paper contributes to research stream in the CSR communication, more precisely reporting, and indicate future steps for authors ‘further research.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Svazek periodika
2017
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
63-74
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—