Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F19%3A43952358" target="_blank" >RIV/49777513:23510/19:43952358 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41110/19:81067

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJWBR-07-2017-0048/full/html?skipTracking=true" target="_blank" >https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJWBR-07-2017-0048/full/html?skipTracking=true</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1108/IJWBR-07-2017-0048" target="_blank" >10.1108/IJWBR-07-2017-0048</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vine-growing for the production of wine constitutes one of the major areas of agriculture of the Czech Republic, and in recent years it has been qualitatively improved. The aim of this paper is to find out whether oligopolistic market structures have come into being on the sparkling wine market in the Czech Republic, and whether some wine firms have a dominant position on the sparkling wine market.

  • Název v anglickém jazyce

    Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Vine-growing for the production of wine constitutes one of the major areas of agriculture of the Czech Republic, and in recent years it has been qualitatively improved. The aim of this paper is to find out whether oligopolistic market structures have come into being on the sparkling wine market in the Czech Republic, and whether some wine firms have a dominant position on the sparkling wine market.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Wine Business Research

  • ISSN

    1751-1062

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    1-21

  • Kód UT WoS článku

    000503783600001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85076904560