Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F19%3A43952358" target="_blank" >RIV/49777513:23510/19:43952358 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60460709:41110/19:81067
Výsledek na webu
<a href="https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJWBR-07-2017-0048/full/html?skipTracking=true" target="_blank" >https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/IJWBR-07-2017-0048/full/html?skipTracking=true</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1108/IJWBR-07-2017-0048" target="_blank" >10.1108/IJWBR-07-2017-0048</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Vine-growing for the production of wine constitutes one of the major areas of agriculture of the Czech Republic, and in recent years it has been qualitatively improved. The aim of this paper is to find out whether oligopolistic market structures have come into being on the sparkling wine market in the Czech Republic, and whether some wine firms have a dominant position on the sparkling wine market.
Název v anglickém jazyce
Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Vine-growing for the production of wine constitutes one of the major areas of agriculture of the Czech Republic, and in recent years it has been qualitatively improved. The aim of this paper is to find out whether oligopolistic market structures have come into being on the sparkling wine market in the Czech Republic, and whether some wine firms have a dominant position on the sparkling wine market.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal of Wine Business Research
ISSN
1751-1062
e-ISSN
—
Svazek periodika
32
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
1-21
Kód UT WoS článku
000503783600001
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85076904560