Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F21%3A43962232" target="_blank" >RIV/49777513:23510/21:43962232 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1T_NCh36AAqVc7pSd3UxORoSDK6AjAATL/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1T_NCh36AAqVc7pSd3UxORoSDK6AjAATL/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2021.11.1.11_20" target="_blank" >10.24132/jbt.2021.11.1.11_20</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložený výzkum je zaměřen na evaluaci vybraných kosmetických značek z České republiky na sociálních médiích. Sociální média se staly široce používaným komunikačním nástrojem a lidé v současné době tráví hodně času v komunikaci na internetu. Společnosti v současné době se snaží ovlivňovat spotřebitele nejenom v reálném světě, ale i virtuálně. Hlavním cílem výzkumu bylo analyzovat a zhodnotit komunikaci zvolených značek na sociálních médiích v zaměření na komunikaci na jejich profilu. Pro hodnocení byla použita metoda obsahové analýzy. Výsledky výzkumu mohou pomoci marketérům kosmetických značek v řízení brandingové komunikace na sociálních médiích.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of selected cosmetic brands on social media

  • Popis výsledku anglicky

    The conducted research is focused on the evaluation of the communication of selected Czech cosmetic brands on social media. Social media have become a widely used communication tool in recent years and people are spending more and more time on the Internet. Companies try to influence the customer not only in the real world, but also in the virtual one. Today, corporate communication on social media is crucial. The main goal is to analyze and evaluate the communication of selected brands on social media. The research used content analysis and evaluate the effectiveness of communication of selected cosmetic brands on social media. The results of this research could help to cosmetic brands to improve their marketing communication on social media.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    11-20

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus