Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Personalizace internetu jako marketingový trend

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F22%3A43967124" target="_blank" >RIV/49777513:23510/22:43967124 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://drive.google.com/drive/folders/1YiIEeOEM17gb7_igFpaJ7200YxY8_WQe" target="_blank" >https://drive.google.com/drive/folders/1YiIEeOEM17gb7_igFpaJ7200YxY8_WQe</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Personalizace internetu jako marketingový trend

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Trh je klíčovou entitou, která určuje tempo změn v různých oblastech podnikání, v neposlední řadě v marketingu. Změny, ke kterým na trhu v posledních třech desetiletích dochází, znamenají, že marketéři musí držet krok s dobou. To znamená zejména sledovat vývoj technologií a jejich implementaci do obchodních aktivit. V marketingu se nové marketingové trendy uplatňují v souvislosti s tím, jak se podniky musely vypořádat s dopady pandemické krize spojené s COVID-19. Koronavirová krize urychlila zásadní změnu v komunikaci podniků, organizací, vlád atd. Trend směřuje k personalizované, aktivní komunikaci směrem k zákazníkovi. To umožnil rychlý rozvoj informačních technologií a jejich výpočetního výkonu. Tento článek se zabývá personalizací webových stránek a jejich využitím v marketingových procesech podniku s důrazem na současné trendy v této oblasti. Zmiňuje také minulé a předpokládané budoucí trendy v oblasti personalizace internetu. Cílem textu je pak poskytnout teoretické srovnání současných technik personalizace webových stránek pro marketingové procesy a navrhnout rámec pro jejich využití v praxi. Článek předkládá výzkumné otázky a využívá sekundární analýzu dat v podobě přehledu literatury a obsahové analýzy. Text přispívá do diskuse identifikací praktického využití definovaných technik webové personalizace a jejich postavení ve strategiích marketingových procesů určených pro online aktivity.

  • Název v anglickém jazyce

    Internet Personalization as a Marketing Trend

  • Popis výsledku anglicky

    The market is a key entity that sets the pace of change in various areas of business, not least marketing. The changes that have been taking place in the market over the last three decades mean that marketers need to stay up-to-date and in step with the developments of the times. This means, in particular, following the development of technology and its implementation in business activities. In marketing, new marketing trends have been applied as businesses have dealt with the impact of the pandemic crisis associated with COVID-19. The coronavirus crisis accelerated a fundamental change in the communication of businesses, organisations, governments, etc. The trend is towards personalised, active communication towards the customer, made possible by the rapid development of information technology and its computing power. This paper deals with the personalization of web pages and their use in the marketing processes of a company with emphasis on the current trends in this area. However, it also mentions past and anticipated future trends in Internet personalization. The aim of the text is then to provide a theoretical comparison of current web personalization techniques for marketing processes and to propose a framework for their use in practice. The paper presents research questions and uses secondary data analysis in the form of a literature review and content analysis. The text contributes to the discussion by identifying the practical application of the defined web personalization techniques and their position in marketing process strategies designed for online activities.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů