Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Univerzity a jejich komunikace s veřejností prostřednictvím sociálních médií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F23%3A43971533" target="_blank" >RIV/49777513:23510/23:43971533 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Univerzity a jejich komunikace s veřejností prostřednictvím sociálních médií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sociální média jsou dnes v oblasti vysokoškolského vzdělávání důležitým nástrojem komunikace vzdělávacích institucí s veřejností. Pro dosažení efektivity v této komunikaci je potřebné si uvědomit podstatu sociálních médií a tuto komunikaci v zaměření na Public Relations řídit. Realizovaná studie ukazuje na příkladu dat z Facebooku 21 subjektů z vysokoškolského prostředí z České republiky, jak tyto instituce využívají uvedené médium pro komunikaci se studenty, akademiky, absolventy a dalšími stakeholdery. Data ukazují, že existují rozdíly v efektivnosti této komunikace. Pro další výzkum je potřebné zkoumat vliv zdroje příspěvku a jeho obsahové zaměření na dosahovaný engagement.

  • Název v anglickém jazyce

    Universities and their communication with the public using social media

  • Popis výsledku anglicky

    Social media is now an important tool for higher education institutions to communicate with the public. To be effective in this communication, it is necessary to understand the nature of social media and manage this communication with a public relations focus. The conducted study shows, using data from Facebook of 21 entities from the higher education environment in the Czech Republic, how these institutions use the mentioned medium to communicate with students, academics, alumni and other stakeholders. The data show that there are differences in the effectiveness of this communication. Further research is needed to investigate the influence of the source of the post and its content focus on the engagement.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů