Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Funkční vzorek stacionárního systému pro testování termomechanických nestabilit kotoučových brzd

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F08%3A00500012" target="_blank" >RIV/49777513:23520/08:00500012 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23640/08:00500012

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Funkční vzorek stacionárního systému pro testování termomechanických nestabilit kotoučových brzd

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Popisuje se funkční vzorek stacionárního testovacího systému pro výzkum procesů termomechanických nestabilit kotoučových brzd. Funkční vzorek byl vyvinut v rámci projektu 2A-1TP1/080 a výsledky jeho použití uplatněny ve ŠKODA Auto a.s. Systém se skládá zelektrického motoru s řízením otáček, instalace nápravy předního kola auta včetně poloosy, hydraulického podsystému s řízením tlaku brzdové kapaliny, podsystému pro odsávání a filtraci prachu. Systém byl dále uzpůsoben pro instalaci měřicího systému proměření termomechanických nestabilit kotoučových brzd.

  • Název v anglickém jazyce

    Function sample of the stationary system for testing of thermo-mechanical instabilities of disc brakes

  • Popis výsledku anglicky

    The function sample of the stationary testing system is intended for the research of processes of thermo-mechanical instabilities of disc brakes. The function sample was developed in the framework of the project 2A-1TP1/080 and results of its using wereapplied in SKODA Auto a.s. The system consists of electric engine with rotational speed control, installation of front wheel upright including half-axle, hydraulic subsystem with braking liquid pressure control, subsystem for dust exhaust and filtering.The system was also designed to allow installation of the measuring system for the measurement of thermo-mechanical instabilities of disc brakes.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2A-1TP1%2F080" target="_blank" >2A-1TP1/080: Nové experimentální systémy pro výzkum termomechanických nestabilit tribologických procesů ve strojních zařízeních.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    NTC-FV-02-08

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Testování kotoučového brzdového systému na vznik hot-spotů na brzdovém stavu

  • Ekonomické parametry

    Ekonomické přínosy vyplývající ze zkvalitnění brzdových systémů

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    49777513

  • Název vlastníka

    Nové technologie - Výzkumné centrum v západočeském regionu, Západočeská univerzita v Plzni

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem