Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Star-shaped polyhedron point location with orthogonal walk algorithm

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F10%3A00504230" target="_blank" >RIV/49777513:23520/10:00504230 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Star-shaped polyhedron point location with orthogonal walk algorithm

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the modifications of two walking algorithms for point location on a surface of a star-shaped polyhedron, a generalization of the Remembering Stochastic walk algorithm for a star-shaped polyhedron and a modification of the planar Orthogonal walk algorithm. The latter uses spherical coordinates to transfer the spatial point location problem to the planar point location problem. This way, the problem can be solved by the traditional planar algorithms. Along with the modifications, thepaper proposes new methods for finding a proper starting triangle for the walking process with or without preprocessing.

  • Název v anglickém jazyce

    Star-shaped polyhedron point location with orthogonal walk algorithm

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the modifications of two walking algorithms for point location on a surface of a star-shaped polyhedron, a generalization of the Remembering Stochastic walk algorithm for a star-shaped polyhedron and a modification of the planar Orthogonal walk algorithm. The latter uses spherical coordinates to transfer the spatial point location problem to the planar point location problem. This way, the problem can be solved by the traditional planar algorithms. Along with the modifications, thepaper proposes new methods for finding a proper starting triangle for the walking process with or without preprocessing.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA201%2F09%2F0097" target="_blank" >GA201/09/0097: Triangularizované modely pro haptiku a virtuální realitu</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia Computer Science

  • ISSN

    1877-0509

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000281951600024

  • EID výsledku v databázi Scopus