Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Influence of Mental Load on Driver's Attention

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F12%3A43915096" target="_blank" >RIV/49777513:23520/12:43915096 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/V10158-012-0003-6" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.2478/V10158-012-0003-6</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/V10158-012-0003-6" target="_blank" >10.2478/V10158-012-0003-6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of Mental Load on Driver's Attention

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with influence of mental load on drivers' attention. EEG (electroencephalography) and ERP (event related potentials) techniques are used for investigation of the level of drivers' attention. A short overview of experiments dealing with drivers' attention is given and the ERP technique and the P3 component are described. General assumptions related to P3 amplitude and P3 latency are introduced. Then experimental design and the course of the experiment are described. The resulting EEG/ERPdata are analyzed and their interpretation is provided.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of Mental Load on Driver's Attention

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with influence of mental load on drivers' attention. EEG (electroencephalography) and ERP (event related potentials) techniques are used for investigation of the level of drivers' attention. A short overview of experiments dealing with drivers' attention is given and the ERP technique and the P3 component are described. General assumptions related to P3 amplitude and P3 latency are introduced. Then experimental design and the course of the experiment are described. The resulting EEG/ERPdata are analyzed and their interpretation is provided.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Transaction on Transport Sciences

  • ISSN

    1802-971X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    21-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus