Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The boundary between linearity and nonlinearity of the dynamics of gear drives

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F12%3A43915299" target="_blank" >RIV/49777513:23520/12:43915299 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23210/12:43915299

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The boundary between linearity and nonlinearity of the dynamics of gear drives

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The vibration of the gear pair of the locomotive wheelset drive gearbox excited by kinematic transmission errors is presented. The mathematical model of the wheelset drive is used for determination of constant gear mesh regions by means of the operational parameters - locomotive speed and longitudinal creepage of both wheels. Using the conditions of constant gear mesh, the areas of constant and interrupted gear mesh are determined. The method is applied to a particular gear drive of the locomotive SKODA109E.

  • Název v anglickém jazyce

    The boundary between linearity and nonlinearity of the dynamics of gear drives

  • Popis výsledku anglicky

    The vibration of the gear pair of the locomotive wheelset drive gearbox excited by kinematic transmission errors is presented. The mathematical model of the wheelset drive is used for determination of constant gear mesh regions by means of the operational parameters - locomotive speed and longitudinal creepage of both wheels. Using the conditions of constant gear mesh, the areas of constant and interrupted gear mesh are determined. The method is applied to a particular gear drive of the locomotive SKODA109E.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    18th International Conference Engineering Mechanics 2012

  • ISBN

    978-80-86246-40-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    33-34

  • Název nakladatele

    Institut of Theoretical and Applied Mechanics

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Svratka

  • Datum konání akce

    14. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku