Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamic load of the locomotive drive caused by short-circuit motor torque

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F11%3A43898452" target="_blank" >RIV/49777513:23520/11:43898452 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23210/11:43898452

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Dynamic load of the locomotive drive caused by short-circuit motor torque

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with mathematical modelling of dynamic response of the electric locomotive wheelset drive caused by short-circuit traction motor torque. The rotor of the electromotor is characterized by flexible shaft supported on flexible rolling-element bearings. The sheet metal packet of cylindrical shape is connected by parallel cooper bars with two short circuit rings. In consequence of strong excitation an interruption of gear mesh can be observed. This nonlinear effect and dynamic load of individual wheelset drive with large number of DOF is investigated using the condensed mathematical model created by modal synthesis method.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamic load of the locomotive drive caused by short-circuit motor torque

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with mathematical modelling of dynamic response of the electric locomotive wheelset drive caused by short-circuit traction motor torque. The rotor of the electromotor is characterized by flexible shaft supported on flexible rolling-element bearings. The sheet metal packet of cylindrical shape is connected by parallel cooper bars with two short circuit rings. In consequence of strong excitation an interruption of gear mesh can be observed. This nonlinear effect and dynamic load of individual wheelset drive with large number of DOF is investigated using the condensed mathematical model created by modal synthesis method.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Engineering Mechanics

  • ISSN

    1802-1484

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    167-180

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus