Metodika návrhu funkčního vzorku kolejnicové brzdy (70kN) pro tramvaj
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23640%2F06%3A00000048" target="_blank" >RIV/49777513:23640/06:00000048 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika návrhu funkčního vzorku kolejnicové brzdy (70kN) pro tramvaj
Popis výsledku v původním jazyce
Aplikovaná metodika návrhu funkčního vzorku kolejnicové brzdy (70kN) pro tramvaj založená na specializovaných výpočtech elektromagnetického pole a pevnostních výpočtech brzdy. Metodika vedoucí k optimalizovanému konstrukčnímu provedení brzdy, které při minimálních rozměrech dosahuje vysokých provozních parametrů.
Název v anglickém jazyce
Methodology of design of tram magnetic rail brake (70kN)
Popis výsledku anglicky
Applied methodology of design of tram magnetic rail brake (70kN) based on specialized computations of electromagnetic field and strength calculations. The methodology led to optimized design of rail brake that achieves high operational parameters at minimal brake dimension.
Klasifikace
Druh
X - Nezařazeno
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LN00B084" target="_blank" >LN00B084: Nové technologie Výzkumné centrum v Západočeském regionu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů