Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

AntroPed2D - Software for 2D car to pedestrian frontal impact analysis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23640%2F10%3A00504617" target="_blank" >RIV/49777513:23640/10:00504617 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    AntroPed2D - Software for 2D car to pedestrian frontal impact analysis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The software AntroPed2D - version 2010 - serves as a tool for fast 2D car to pedestrian impact analysis. The pedestrian model is composed using the Lagrange's equations with multipliers. The model consists of 11 rigid bodies defining the major human bodysegments. The bodies are connected by rotational joints with non-linear response. All biomechanical data are taken from Robbins. The model is scalable based on the age and the gender. The car model is multi-segment composed by lines. Between the pedestrian and the car, there are contacts defined modelled explicitly by force-penetration dependence. The software is developed in the MATLAB environment.

  • Název v anglickém jazyce

    AntroPed2D - Software for 2D car to pedestrian frontal impact analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The software AntroPed2D - version 2010 - serves as a tool for fast 2D car to pedestrian impact analysis. The pedestrian model is composed using the Lagrange's equations with multipliers. The model consists of 11 rigid bodies defining the major human bodysegments. The bodies are connected by rotational joints with non-linear response. All biomechanical data are taken from Robbins. The model is scalable based on the age and the gender. The car model is multi-segment composed by lines. Between the pedestrian and the car, there are contacts defined modelled explicitly by force-penetration dependence. The software is developed in the MATLAB environment.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/CG911-044-150" target="_blank" >CG911-044-150: Zvyšování pasivní bezpečnosti zranitelných účastníků dopravy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    NTC-SW-02-09

  • Technické parametry

    Luděk Hynčík, Západočeská univerzita v Plzni, Nové technologie - Výzkumné centrum v západočeském regionu, Univerzitní 8, 306 14 Plzeň, 377634709, hyncik@ntc.zcu.cz

  • Ekonomické parametry

    Urychlení crashové analýzy střetu vozidla s chodcem a s tím související snížení nákladů na vývoj vozidla

  • IČO vlastníka výsledku

    49777513

  • Název vlastníka

    Západočeská univerzita v Plzni