Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

English for Students of Art (And Not Just Art)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23670%2F13%3A43920839" target="_blank" >RIV/49777513:23670/13:43920839 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    English for Students of Art (And Not Just Art)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main focus is to get to know how content and language integrated learning (CLIL) is applied to language courses for students in tertiary education. It is based around practical activities ready to be used in your classes. In fact, they are not just for art students’ classes, but can be easily adapted to any applied language course. The main focus is put on learning and practising vocabulary in a meaningful context. The innovation lies in their interactivity, their combination of various learning strategies and, above all, their emphasis on the importance of students’ individuality and motivation. Along with the activities for practicing vocabulary, students’ ability to make a good presentation of their work is strengthened.

  • Název v anglickém jazyce

    English for Students of Art (And Not Just Art)

  • Popis výsledku anglicky

    The main focus is to get to know how content and language integrated learning (CLIL) is applied to language courses for students in tertiary education. It is based around practical activities ready to be used in your classes. In fact, they are not just for art students’ classes, but can be easily adapted to any applied language course. The main focus is put on learning and practising vocabulary in a meaningful context. The innovation lies in their interactivity, their combination of various learning strategies and, above all, their emphasis on the importance of students’ individuality and motivation. Along with the activities for practicing vocabulary, students’ ability to make a good presentation of their work is strengthened.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů