Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33119331" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33119331 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem semináře je seznámit učitele, jak lze využívat dramatické aktivity v hodinách anglického jazyka jako prostředek rozvíjení komunikativních, sociálních a personálních kompetencí žáků. Známé pohádky, příběhy a poezie jsou základem zábavných dramatických aktivit, které nejen motivují žáky a rozvíjejí jejich schopnosti porozumění a koncentrace při poslechu cizího jazyka, ale vedou k tomu, že se žáci učí používat jazyk v kontextu dramatických aktivit. Nejedná se o hraní divadla, ale žáci se zapojují doděje činnostmi, ve kterých jsou uváděny a procvičovány gramatické struktury a slovní zásoba. Seznamují se s jazykovými strukturami a slovní zásobou v situacích, kdy dělají věci a zároveň používají jazyk v konkrétních situacích, které vyžadují časté opakování určité slovní zásoby a gramatických struktur, které se tímto způsobem upevňují, aniž by žáci museli dělat nudná cvičení. Tento přístup motivuje žáky k učení a přináší potěšení z výuky, což přispívá k vytváření pozitivního vztahu k ci

  • Název v anglickém jazyce

    Using Drama Activities in ELT

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the seminar is to familiarize teachers how to use drama activities in English classes as a means of developing communicative, social and personal competencies. Well-known fairy tales, stories and poetry are the foundation of dramatic entertainment activities that will not only motivate pupils and develop their ability to understand and concentration when listening to a foreign language, but lead to the fact that pupils learn to use language in the context of dramatic activities. This is not about playing the theater, but pupils are involved in activities going on in which are presented and practiced grammatical structures and vocabulary. Acquainted with the language structures and vocabulary in situations where they do things and also use language in specific situations that require frequent repetition of certain vocabulary and grammatical structures that are fixed in this way, without students having to do boring exercises. This approach motivates students to learn and brin

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    10

  • Počet zahraničních účastníků

    0

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce