Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33119331" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33119331 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem semináře je seznámit učitele, jak lze využívat dramatické aktivity v hodinách anglického jazyka jako prostředek rozvíjení komunikativních, sociálních a personálních kompetencí žáků. Známé pohádky, příběhy a poezie jsou základem zábavných dramatických aktivit, které nejen motivují žáky a rozvíjejí jejich schopnosti porozumění a koncentrace při poslechu cizího jazyka, ale vedou k tomu, že se žáci učí používat jazyk v kontextu dramatických aktivit. Nejedná se o hraní divadla, ale žáci se zapojují doděje činnostmi, ve kterých jsou uváděny a procvičovány gramatické struktury a slovní zásoba. Seznamují se s jazykovými strukturami a slovní zásobou v situacích, kdy dělají věci a zároveň používají jazyk v konkrétních situacích, které vyžadují časté opakování určité slovní zásoby a gramatických struktur, které se tímto způsobem upevňují, aniž by žáci museli dělat nudná cvičení. Tento přístup motivuje žáky k učení a přináší potěšení z výuky, což přispívá k vytváření pozitivního vztahu k ci
Název v anglickém jazyce
Using Drama Activities in ELT
Popis výsledku anglicky
The aim of the seminar is to familiarize teachers how to use drama activities in English classes as a means of developing communicative, social and personal competencies. Well-known fairy tales, stories and poetry are the foundation of dramatic entertainment activities that will not only motivate pupils and develop their ability to understand and concentration when listening to a foreign language, but lead to the fact that pupils learn to use language in the context of dramatic activities. This is not about playing the theater, but pupils are involved in activities going on in which are presented and practiced grammatical structures and vocabulary. Acquainted with the language structures and vocabulary in situations where they do things and also use language in specific situations that require frequent repetition of certain vocabulary and grammatical structures that are fixed in this way, without students having to do boring exercises. This approach motivates students to learn and brin
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Olomouc
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
10
Počet zahraničních účastníků
0
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce