Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Testing accommodations for HE students with dyslexia, with emphasis on English as a foreign language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23670%2F17%3A43950191" target="_blank" >RIV/49777513:23670/17:43950191 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Testing accommodations for HE students with dyslexia, with emphasis on English as a foreign language

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The primary aim of this paper is to present some ideas that proved useful while providing learning support and adjusted testing conditions to dyslexic students of English as a foreign language at the University of West Bohemia (UWB) in Pilsen, CR. This is done against the background of the nature of dyslexia, and benefits from the author’s experience from 1:1 dyslexia consultations.

  • Název v anglickém jazyce

    Testing accommodations for HE students with dyslexia, with emphasis on English as a foreign language

  • Popis výsledku anglicky

    The primary aim of this paper is to present some ideas that proved useful while providing learning support and adjusted testing conditions to dyslexic students of English as a foreign language at the University of West Bohemia (UWB) in Pilsen, CR. This is done against the background of the nature of dyslexia, and benefits from the author’s experience from 1:1 dyslexia consultations.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    150-157

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus