Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PARTICIPACE STUDENTŮ NA TVORBĚ PODPŮRNÝCH VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ V PŘEDMĚTU NĚMČINA PRO BANKOVNICTVÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23670%2F21%3A43963594" target="_blank" >RIV/49777513:23670/21:43963594 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://acc-ern.tul.cz/acc-journal/archiv" target="_blank" >https://acc-ern.tul.cz/acc-journal/archiv</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2021-3-001" target="_blank" >10.15240/tul/004/2021-3-001</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PARTICIPACE STUDENTŮ NA TVORBĚ PODPŮRNÝCH VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ V PŘEDMĚTU NĚMČINA PRO BANKOVNICTVÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studenti bakalářského studia Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni mají možnost prohloubit si schopnosti a znalosti získané studiem odborných předmětů prostřednictvím nadstavbových odborných kurzů vyučovaných v němčině. Cílem odborných jazykových kurzů je adekvátní příprava studentů na profesní život a zprostředkování prakticky zaměřených kompetencí. Příspěvek se věnuje participaci studentů na tvorbě podpůrných materiálů v předmětu Němčina pro bankovnictví. Pro představení studentských projektů byl zvolen grafický online nástroj Canva. Individuální prezentace studentů byly vytvořeny formou interaktivních videí pomocí online nástroje EdPuzzle. Oblíbenost online nástrojů byla ověřena v dotazníku.

  • Název v anglickém jazyce

    STUDENTS´ PARTICIPATION IN CREATING SUPPORT MATERIALS IN THE GERMAN FOR BANKING COURSE

  • Popis výsledku anglicky

    The students of bachelor’s degree programmes at the Faculty of Economics of the University of West Bohemia in Pilsen can use the opportunity to deepen their knowledge and skills acquired in specialized subjects through additional specialized courses taught in German. The specialized language courses aim to adequately prepare students for their professional career and to provide them with practical competences. This paper focuses on the students´ participation in creating the support materials in the German for Banking course. The graphics online tool called Canva has been chosen to present the students´ projects. The individual students´ presentations were created in the form of interactive videos using EdPuzzle, another online tool. The popularity of online tools was also verified by a questionnaire.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC JOURNAL

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    27

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    7-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus