Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of interactive and communicative skills of teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12110%2F10%3A43869806" target="_blank" >RIV/60076658:12110/10:43869806 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Entwicklung des interaktiven Verhaltens und der Kommunikation bei Pädagogen

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Text orientiert sich an der Problematik der durch die Etikettierung beeinflussten pädagogischen Kommunikation, also der Kommunikation, die während des gegenseitigen Kontakts zwischen dem Pädagogen und dem Schüler realisiert wird. Die auf diese Art geführte Kommunikation bildet Kommunikationsbarrieren, die in Folge der Demotivierung der Schüler zur Verletzung und Nicht-Effektivität des Edukationsprozesses führen.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of interactive and communicative skills of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The text is focused on the problems of educational communication influenced by labelling, i.e. the communication carried out within mutual contacts between a teacher and pupils. The communication conducted in this way creates communicative barriers whichresults in disruption and ineffectiveness of educational process as a consequence of low motivation of pupils.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Paradigma

  • ISSN

    1864-2411

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    AT - Rakouská republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    68-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus