Development of interactive and communicative skills of teachers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12110%2F10%3A43869806" target="_blank" >RIV/60076658:12110/10:43869806 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Entwicklung des interaktiven Verhaltens und der Kommunikation bei Pädagogen
Popis výsledku v původním jazyce
Der Text orientiert sich an der Problematik der durch die Etikettierung beeinflussten pädagogischen Kommunikation, also der Kommunikation, die während des gegenseitigen Kontakts zwischen dem Pädagogen und dem Schüler realisiert wird. Die auf diese Art geführte Kommunikation bildet Kommunikationsbarrieren, die in Folge der Demotivierung der Schüler zur Verletzung und Nicht-Effektivität des Edukationsprozesses führen.
Název v anglickém jazyce
Development of interactive and communicative skills of teachers
Popis výsledku anglicky
The text is focused on the problems of educational communication influenced by labelling, i.e. the communication carried out within mutual contacts between a teacher and pupils. The communication conducted in this way creates communicative barriers whichresults in disruption and ineffectiveness of educational process as a consequence of low motivation of pupils.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Paradigma
ISSN
1864-2411
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
AT - Rakouská republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
68-82
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—