Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063986" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063986 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence žákům stižených narušenou komunikační schopností, jenž jsou vzděláváni na běžných typech základních škol České republiky. Obsah příspěvku shrnuje jednotlivé dílčí výsledky výzkumného šetření, které vedlo k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Jelikož právě pro žáky s narušenou komunikační schopností, kteří jsou integrováni v hlavním vzdělávacím proudu, je adekvátně poskytovaná logopedická intervence nezbytnou. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností, je žádoucí a nezastupitelnou.
Název v anglickém jazyce
Alysis of the provision of speech therapy of integrated pupils with impaired communication abilities
Popis výsledku anglicky
This article focuses on the issues of providing speech intervention for pupils with impaired communication ability, who are educated in current types of primary schools of the Czech Republic. The content of this paper summarizes the preliminary results of an investigation, that led to the analysis of pupils with special educational needs in fulfilling of their individual special educational needs. For pupils with impaired communication abilities, that are integrated into mainstream education is necessary to provide the speech therapy. Just the participation of experts knowledgeable in the issue of speech therapy, education and encouraging communication of pupils with impaired communication ability, it is desirable and indispensable.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Špeciálny pedagog, časopis pre špeciálopedagogickú teorii a prax
ISSN
1338-6670
e-ISSN
—
Svazek periodika
roč. 1
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
12-21
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—