Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063986" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063986 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence žákům stižených narušenou komunikační schopností, jenž jsou vzděláváni na běžných typech základních škol České republiky. Obsah příspěvku shrnuje jednotlivé dílčí výsledky výzkumného šetření, které vedlo k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Jelikož právě pro žáky s narušenou komunikační schopností, kteří jsou integrováni v hlavním vzdělávacím proudu, je adekvátně poskytovaná logopedická intervence nezbytnou. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností, je žádoucí a nezastupitelnou.

  • Název v anglickém jazyce

    Alysis of the provision of speech therapy of integrated pupils with impaired communication abilities

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on the issues of providing speech intervention for pupils with impaired communication ability, who are educated in current types of primary schools of the Czech Republic. The content of this paper summarizes the preliminary results of an investigation, that led to the analysis of pupils with special educational needs in fulfilling of their individual special educational needs. For pupils with impaired communication abilities, that are integrated into mainstream education is necessary to provide the speech therapy. Just the participation of experts knowledgeable in the issue of speech therapy, education and encouraging communication of pupils with impaired communication ability, it is desirable and indispensable.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Špeciálny pedagog, časopis pre špeciálopedagogickú teorii a prax

  • ISSN

    1338-6670

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    roč. 1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    12-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus