Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063688" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063688 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence a následného kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností ve spolupráci s příslušným poradenským zařízením. Obsah textu shrnuje pouze některé dílčí výsledkykomplementárních výzkumných šetření, která napomohla k analýze vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci naplňování jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. Právě participace odborníků erudovaných v problematice logopedie, vzdělávání a podněcování komunikace u žáka s narušenou komunikační schopností je žádoucí a nezastupitelnou pro jejich úspěšné vzdělávání a následnou profesní přípravu.

  • Název v anglickém jazyce

    Utilization of Lifelong Learning of Teachers in Career Counseling for Pupils with Impaired Communication Abilities

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter focuses on providing speech therapy and subsequent career counseling and guidance for pupils with impaired communication ability in collaboration with the counseling services. The article summarizes selected results of complementary researchinquiries, which helped to analyze learning of pupils based on their individual educational needs. Participation of specialists in speech therapy and education, who can support communication of pupils with impaired communication ability, is desirable and indispensable for successful education and preparation for professional training.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání ? možnosti a perspektivy.

  • ISBN

    9788021061019

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    191-200

  • Počet stran knihy

    276

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly