Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí testování filologických kompetencí v mateřském jazyku u francouzské státní maturity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F18%3A43898459" target="_blank" >RIV/60076658:12210/18:43898459 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojetí testování filologických kompetencí v mateřském jazyku u francouzské státní maturity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje pojetí testování filologických kompetencí v mateřském jazyku v rámci státní maturitní zkoušky ve Francii a porovnává je s pojetím českým. Model francouzské maturity je od českého v mnoha ohledech odlišný; ve Francii je maturita z francouzského jazyka koncipována především jako testování funkčních znalostí a ověřuje schopnost myšlení a uvažování, jehož je jazyk základním nástrojem.

  • Název v anglickém jazyce

    The conception of testing philological competencies in mother language at French state secondary school leaving exam

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with the concept of testing philological competencies in mother tongue within the framework of the state secondary school leaving exam in France and compares it with the Czech concept. The French school leaving exam model is in many ways different from the Czech one; in France, the school leaving exam is conceived primarily as a test of functional knowledge of language and verifies ability of reflexion and thinking, for what language serves as a basic tool.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60206 - Specific literatures

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lingua viva

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    26

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    9-20

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus