Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

BLENDED LEARNING IN TEACHERS PREPARATION FOR THE ASSESSMENT OF ESSAY TESTS IN THE STATE PART OF THE MATURITA EXAM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2001ZMG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2001ZMG - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.esociety-conf.org/" target="_blank" >https://www.esociety-conf.org/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    BLENDED LEARNING IN TEACHERS PREPARATION FOR THE ASSESSMENT OF ESSAY TESTS IN THE STATE PART OF THE MATURITA EXAM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study reflects the process of preparation of assessors and central assessors assessing the essay tests from the Czech language and literature (CLL) used in the state part of the maturita exam (secondary school leaving exam) in the Czech Republic. Using the Focus Group method, we obtained interesting and operationally useful findings about opinions from course participants on the given functions in the process of the maturita exam, time required for the online preparation, number of compulsory online assessed essay tests in the process of calibration, entire concept of the preparation and effectiveness of the online preparation.

  • Název v anglickém jazyce

    BLENDED LEARNING IN TEACHERS PREPARATION FOR THE ASSESSMENT OF ESSAY TESTS IN THE STATE PART OF THE MATURITA EXAM

  • Popis výsledku anglicky

    The study reflects the process of preparation of assessors and central assessors assessing the essay tests from the Czech language and literature (CLL) used in the state part of the maturita exam (secondary school leaving exam) in the Czech Republic. Using the Focus Group method, we obtained interesting and operationally useful findings about opinions from course participants on the given functions in the process of the maturita exam, time required for the online preparation, number of compulsory online assessed essay tests in the process of calibration, entire concept of the preparation and effectiveness of the online preparation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 17th INTERNATIONAL CONFERENCE e-Society 2019

  • ISBN

    978-989-8533-85-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    37-44

  • Název nakladatele

    IADIS Press

  • Místo vydání

    Utrecht, Netherlands

  • Místo konání akce

    Utrecht

  • Datum konání akce

    11. 4. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku