BLENDED LEARNING IN TEACHERS PREPARATION FOR THE ASSESSMENT OF ESSAY TESTS IN THE STATE PART OF THE MATURITA EXAM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2001ZMG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2001ZMG - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.esociety-conf.org/" target="_blank" >https://www.esociety-conf.org/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
BLENDED LEARNING IN TEACHERS PREPARATION FOR THE ASSESSMENT OF ESSAY TESTS IN THE STATE PART OF THE MATURITA EXAM
Popis výsledku v původním jazyce
The study reflects the process of preparation of assessors and central assessors assessing the essay tests from the Czech language and literature (CLL) used in the state part of the maturita exam (secondary school leaving exam) in the Czech Republic. Using the Focus Group method, we obtained interesting and operationally useful findings about opinions from course participants on the given functions in the process of the maturita exam, time required for the online preparation, number of compulsory online assessed essay tests in the process of calibration, entire concept of the preparation and effectiveness of the online preparation.
Název v anglickém jazyce
BLENDED LEARNING IN TEACHERS PREPARATION FOR THE ASSESSMENT OF ESSAY TESTS IN THE STATE PART OF THE MATURITA EXAM
Popis výsledku anglicky
The study reflects the process of preparation of assessors and central assessors assessing the essay tests from the Czech language and literature (CLL) used in the state part of the maturita exam (secondary school leaving exam) in the Czech Republic. Using the Focus Group method, we obtained interesting and operationally useful findings about opinions from course participants on the given functions in the process of the maturita exam, time required for the online preparation, number of compulsory online assessed essay tests in the process of calibration, entire concept of the preparation and effectiveness of the online preparation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PROCEEDINGS OF THE 17th INTERNATIONAL CONFERENCE e-Society 2019
ISBN
978-989-8533-85-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
37-44
Název nakladatele
IADIS Press
Místo vydání
Utrecht, Netherlands
Místo konání akce
Utrecht
Datum konání akce
11. 4. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—