Maturitní zkouška z fyziky v ČR - současný stav
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F22%3A10454168" target="_blank" >RIV/00216208:11320/22:10454168 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1inlseHD6yp7pNcax6yCF61O_HUlHj0ME/view</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Maturitní zkouška z fyziky v ČR - současný stav
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky z dotazníkového šetření realizovaného na českých středních školách. Zaměřili jsme se zejména na formu maturitní zkoušky z fyziky, na podíly maturantů, kteří si volí maturitu z fyziky, a dále na to, proč si studenti volí fyziku jako jeden z maturitních předmětů, jak se na maturitu z fyziky připravují, a které tematické okruhy z fyziky jsou dle jejich názoru nejlehčí, nebo naopak nejobtížnější z hlediska přípravy na maturitu z fyziky.
Název v anglickém jazyce
The Maturita Examination in Physics in the Czech Republic - The Current State
Popis výsledku anglicky
The paper presents selected results from a questionnaire survey conducted at Czech upper secondary schools. We focused mainly on the form of the Maturita examination in physics, and the shares of students who choose to take this exam. Moreover, we investigated why students choose physics as one of the subjects of the Maturita exam, how they prepare for this examination, and which topics in physics are, in their opinion, either the easiest or, the most difficult in terms of preparation for the Maturita examination in physics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu
ISBN
978-80-280-0090-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
248-251
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Babice
Datum konání akce
29. 8. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—