Kooperace v marketingovém managementu na příkladu category managementu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12220%2F06%3A00007088" target="_blank" >RIV/60076658:12220/06:00007088 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kooperace v marketingovém managementu na příkladu category managementu
Popis výsledku v původním jazyce
V marketingovém řízení podniků se uplatňují nové komplexní metody jako např. model ECR,EDI a category management. Všechny uvedené metody jsou založeny na různých formách spolupráce. Příspěvek je věnován jedné z nich - category managementu. Využívání metody category managementu vede k efektivnější kooperaci subjektů a vzájemné komunikaci.
Název v anglickém jazyce
Category Management as an Illustration of Co- operation in Marketing Management
Popis výsledku anglicky
Stronger competitive environment, higher market saturation and changes of consumer behavior - these all are factors that drive searching of new forms of marketing management. Firms use new complex methods, like ECR, EDI and Category management - management of categories as SBUs. All mentioned metods are based on various forms of cooperation. This article applies to the Category Management, which represents dimension of product category cooperation between two subjects - supplier (producer, processor) and vendor. We assume that the Category Management leads mainly to more efficient communication and cooperation between the subjects. Due to this article´s extent we can focus only to chosen aspects of this cooperation.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing inspirations
ISSN
1336-796X
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
3-6
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—