Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kooperace v marketingovém managementu na příkladu category managementu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12220%2F06%3A00007088" target="_blank" >RIV/60076658:12220/06:00007088 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kooperace v marketingovém managementu na příkladu category managementu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V marketingovém řízení podniků se uplatňují nové komplexní metody jako např. model ECR,EDI a category management. Všechny uvedené metody jsou založeny na různých formách spolupráce. Příspěvek je věnován jedné z nich - category managementu. Využívání metody category managementu vede k efektivnější kooperaci subjektů a vzájemné komunikaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Category Management as an Illustration of Co- operation in Marketing Management

  • Popis výsledku anglicky

    Stronger competitive environment, higher market saturation and changes of consumer behavior - these all are factors that drive searching of new forms of marketing management. Firms use new complex methods, like ECR, EDI and Category management - management of categories as SBUs. All mentioned metods are based on various forms of cooperation. This article applies to the Category Management, which represents dimension of product category cooperation between two subjects - supplier (producer, processor) and vendor. We assume that the Category Management leads mainly to more efficient communication and cooperation between the subjects. Due to this article´s extent we can focus only to chosen aspects of this cooperation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing inspirations

  • ISSN

    1336-796X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    3-6

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus