Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Religious education and "pedagogy of turn". Czech experience with authentic faith.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F16%3A43891647" target="_blank" >RIV/60076658:12260/16:43891647 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Religiöse Bildung und die "Pädagogik der Wende". Tschechische Erfahrungen mit authentischen Glauben

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Das Kapitel geht von der Fassung der Autentizität von Ch. Taylor aus, die mit der Fassung der existentiellen Philosophen und tschechischen Autoren V. Havel und J. Patočka verglichen wird. Seine Fassung setzt die Autorin der phenomenologischen Beschreibung ihrer eigenen Erfahrung und der religiösen Erfahrung während der Zeit der Totalität außeinander. Sie kommt zur Fassung der Bildung in der Form der "Pädagogik der Wende", wie sie die Autoren Patočka und Palouš charakterisieren.

  • Název v anglickém jazyce

    Religious education and "pedagogy of turn". Czech experience with authentic faith.

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is based on the concept of authenticity of Ch. Taylor, which is being compared to the concept introduced by existencial philosophers and Czech authors V. Havel and J. Patočka. His concept is being confronted with phenomenological description of own experience and experience of religion in the communist era. It results in the concept of educations which can be defined as "pedagogy of turn" as introduced by Patočka and Palouš.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Authentizität - Modewort, Leitbild, Konzept.

  • ISBN

    978-3-7917-2777-6

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    349-372

  • Počet stran knihy

    384

  • Název nakladatele

    Verlag Friedrich Pustet

  • Místo vydání

    Regensburg

  • Kód UT WoS kapitoly