Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komiksový příběh a současný čtenář

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F19%3A43904360" target="_blank" >RIV/60076658:12260/19:43904360 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.drama.cz/periodika/td_obsah.html" target="_blank" >https://www.drama.cz/periodika/td_obsah.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komiksový příběh a současný čtenář

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zabývá problematikou komiksů, které jsou neodmyslitelně spojovány s lidskou touhou vyprávět příběhy prostřednictvím obrázků, můžeme z pohledu moderní pedagogiky vnímat jako inovativní didaktický prostředek, výukovou metodu či učební pomůcku nezbytnou pro rozvoj tzv. dovednosti pro 21. století, jež vychází z rostoucí poptávky učící se společnosti po vzdělávání. Používání pouze tradičních výukových metod se pro získávání a rozvíjení dovedností potřebných pro život v 21. století jeví jako nedostatečné.

  • Název v anglickém jazyce

    The Comic Story and the Contemporary Reader

  • Popis výsledku anglicky

    The text deals with the issue of comics, which are inherently associated with the human desire to tell stories through pictures. They can be perceived from the perspective of modern pedagogy as an innovative didactic tool, teaching method or teaching aid necessary for the development of the so-called the 21st century skills, which is based on society’s growing demand for education. The use of traditional teaching methods alone appears insufficient for the acquisition and development of skills needed for life in the 21st century.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Tvořivá dramatika

  • ISSN

    1211-8001

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    50-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus