Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Acquisition employees' issues in outsourcing projects

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F11%3A43882254" target="_blank" >RIV/60076658:12310/11:43882254 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Acquisition employees' issues in outsourcing projects

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Transmission of enterprise informatics (or other business activities) under the management of an external supplier in the form of the partial or complete outsourcing trend is related to the reduction of costs, the increase in efficiency of key business processes and the availability of quality. The problem is not usually on the part of service levels, but mainly the understanding of the business of the customer, and the communication and management of personal relationships. In particular, legal, socialand cultural aspects in relation to new employees and their integration into the collective of the service provider. This paper discusses the most important aspects which are likely to occur in practice (based on the author's ten years of outsourcing projects), and will lead the staff towards a higher level of respect, in terms of organization and communication.

  • Název v anglickém jazyce

    Acquisition employees' issues in outsourcing projects

  • Popis výsledku anglicky

    Transmission of enterprise informatics (or other business activities) under the management of an external supplier in the form of the partial or complete outsourcing trend is related to the reduction of costs, the increase in efficiency of key business processes and the availability of quality. The problem is not usually on the part of service levels, but mainly the understanding of the business of the customer, and the communication and management of personal relationships. In particular, legal, socialand cultural aspects in relation to new employees and their integration into the collective of the service provider. This paper discusses the most important aspects which are likely to occur in practice (based on the author's ten years of outsourcing projects), and will lead the staff towards a higher level of respect, in terms of organization and communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Informační technologie pro praxi 2011

  • ISBN

    978-80-248-2487-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    152-157

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Frýdek-Místek

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    6. 10. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku