Acquisition employees' issues in outsourcing projects
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F11%3A43882254" target="_blank" >RIV/60076658:12310/11:43882254 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Acquisition employees' issues in outsourcing projects
Popis výsledku v původním jazyce
Transmission of enterprise informatics (or other business activities) under the management of an external supplier in the form of the partial or complete outsourcing trend is related to the reduction of costs, the increase in efficiency of key business processes and the availability of quality. The problem is not usually on the part of service levels, but mainly the understanding of the business of the customer, and the communication and management of personal relationships. In particular, legal, socialand cultural aspects in relation to new employees and their integration into the collective of the service provider. This paper discusses the most important aspects which are likely to occur in practice (based on the author's ten years of outsourcing projects), and will lead the staff towards a higher level of respect, in terms of organization and communication.
Název v anglickém jazyce
Acquisition employees' issues in outsourcing projects
Popis výsledku anglicky
Transmission of enterprise informatics (or other business activities) under the management of an external supplier in the form of the partial or complete outsourcing trend is related to the reduction of costs, the increase in efficiency of key business processes and the availability of quality. The problem is not usually on the part of service levels, but mainly the understanding of the business of the customer, and the communication and management of personal relationships. In particular, legal, socialand cultural aspects in relation to new employees and their integration into the collective of the service provider. This paper discusses the most important aspects which are likely to occur in practice (based on the author's ten years of outsourcing projects), and will lead the staff towards a higher level of respect, in terms of organization and communication.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Informační technologie pro praxi 2011
ISBN
978-80-248-2487-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
152-157
Název nakladatele
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Frýdek-Místek
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
6. 10. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—