Jsou aplikační úlohy ve výuce matematiky vždy přínosem?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F14%3A43888016" target="_blank" >RIV/60076658:12310/14:43888016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jsou aplikační úlohy ve výuce matematiky vždy přínosem?
Popis výsledku v původním jazyce
Termín aplikační úloha v matematice je často diskutován v nejrůznějších formách a souvislostech. Pokud ale chceme analyzovat použití aplikačních úloh ve výuce matematiky, je třeba tyto úlohy klasikovat. Pokusme se zaměřit na některá úskalí, která zařazení aplikačních úloh do výuky může přinést, a naopak na obrovské přínosy, kterými mohou aplikační úlohy přispět k osobnostnímu rozvoji studentů a jejich poznání.
Název v anglickém jazyce
Are application tasks in mathematics always beneficial?
Popis výsledku anglicky
Using of applications in math education is discussed very often. To analyze using of applications tasks a classification is needed. Let us focus on some difficulties or big benefits that could be done to personal development of students using applications in math education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník konference Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2014
ISBN
978-80-86843-46-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
95-101
Název nakladatele
Západočeská univerzita Plzeň
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Srní
Datum konání akce
6. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—