Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jsou aplikační úlohy ve výuce matematiky vždy přínosem?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F14%3A43888016" target="_blank" >RIV/60076658:12310/14:43888016 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jsou aplikační úlohy ve výuce matematiky vždy přínosem?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Termín aplikační úloha v matematice je často diskutován v nejrůznějších formách a souvislostech. Pokud ale chceme analyzovat použití aplikačních úloh ve výuce matematiky, je třeba tyto úlohy klasikovat. Pokusme se zaměřit na některá úskalí, která zařazení aplikačních úloh do výuky může přinést, a naopak na obrovské přínosy, kterými mohou aplikační úlohy přispět k osobnostnímu rozvoji studentů a jejich poznání.

  • Název v anglickém jazyce

    Are application tasks in mathematics always beneficial?

  • Popis výsledku anglicky

    Using of applications in math education is discussed very often. To analyze using of applications tasks a classification is needed. Let us focus on some difficulties or big benefits that could be done to personal development of students using applications in math education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník konference Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2014

  • ISBN

    978-80-86843-46-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    95-101

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita Plzeň

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    6. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku