Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filozofie pro děti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F06%3A00008527" target="_blank" >RIV/60076658:12410/06:00008527 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Filozofie pro děti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tvorba školních vzdělávacích programů je v současnosti asi nejaktuálnějším problémem, před kterým základní školy stojí. Naznačíme možnosti uplatnění programu Filosofie pro děti ve školních vzdělávacích programech.

  • Název v anglickém jazyce

    Philosophy for Children

  • Popis výsledku anglicky

    The formation of school educational programmes is the most topical problem that basic schools face these days. We are going to indicate possibilities of applying of the programme Philosophy for Children in school educational programmes.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kritické listy

  • ISSN

    1214-5823

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2006

  • Číslo periodika v rámci svazku

    22

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    26-27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus