Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Portfolio studenta učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F08%3A00009402" target="_blank" >RIV/60076658:12410/08:00009402 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Portfolio studenta učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá možnostmi, jak využívat v pregraduální přípravě budoucích učitelů studentské portfolio. Věnuje se otázkám procesu jeho tvorby i organizace práce s ním v průběhu celého studia. Má-li studentské portfolio plnit i svou funkci formativní a bilanční, je nutno zajistit jeho dlouhodobé vedení. Proto je v textu věnována značná pozornost předkládání tzv. prezenčního portfolia u státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie a vymezení podmínek a návrhu kritérií pro tento alternativní postup. Studentům se podle získaných vyjádření tato dílčí pedagogická inovace jeví jako zajímavá a smysluplná, zejména tehdy, získají-li tímto způsobem i zkušenosti pro vlastní praxi a práci se žákovským portfoliem.

  • Název v anglickém jazyce

    Student teachers? portfolio

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with possibilities how to use student portfolio in postgraduate education of future teachers. It is devoted to problems of process creation and organization of work during the whole of studies. If the student portfolio is supposed to fulfill also its formative and balance functions, it is necessary to ensure its long-term guidance for it. That´s why a considerable attention is dedicated to a) submitting so called presentation portfolio at state final examinations in pedagogy and psychology and b) specification of conditions and proposal of criteria for this alternative procedure. This partial educational innovation is interesting and meaningful one-according to acquiring opinions from students; it is especially when they gain also experience for their own practice and a work with student portfolio.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzděláváme budoucí učitele

  • ISBN

    978-80-7367-405-2

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    208

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly