Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znalosti vybraných přírodnin u žáků 1. stupně ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F10%3A43882722" target="_blank" >RIV/60076658:12410/10:43882722 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znalosti vybraných přírodnin u žáků 1. stupně ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek předkládá výsledky sondy znalostí vybraných přírodnin u žáků 5. tříd 16 základních škol ve dvou regionech jižních a západních Čech. Celkem byly testovány znalosti 239 žáků. Znalosti byly testovány pomocí dvou testovacích souborů. Jeden byl tvořenfotografiemi přírodnin prezentovaných frontální projekcí, znalosti druhé skupiny žáků byly testovány pomocí konkrétních přírodnin. Byla zjištěna nízká znalost správných druhových názvů přírodnin v obou souborech.

  • Název v anglickém jazyce

    The Pupils' Knowledge of the Selected Living Things at Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the knowledge of selected living things among pupils of the fifth grade of primary school. Two methods of the exploring were applied in this survey. Firstly, the knowledge was tested via presentation of photographs and secondly, the knowledge was tested via test with presentation of real living things. 239 pupils from 16 schools were tested. Low knowledge of correct species names was observed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1039" target="_blank" >GA406/09/1039: Užití přírodnin v kontextu cílů a kurikula přírodovědného vzdělávání na 1. stupni ZŠ.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    64-72

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus