Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching English to Learners with Limited Access to Foreign Language Instruction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43881987" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43881987 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching English to Learners with Limited Access to Foreign Language Instruction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents a recent Socrates Lingua project aimed at exposing marginalized groups to foreign languages. Specifically, it shows the implementation of one of the sub-projects in the Czech Republic where English lessons were designed and organized for a group of physically and/or mentally impaired lower secondary pupils. The project proved that learners with special educational needs can benefit from foreign language lessons at various levels on condition that their needs are taken into consideration and appropriate teaching techniques are selected.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching English to Learners with Limited Access to Foreign Language Instruction

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a recent Socrates Lingua project aimed at exposing marginalized groups to foreign languages. Specifically, it shows the implementation of one of the sub-projects in the Czech Republic where English lessons were designed and organized for a group of physically and/or mentally impaired lower secondary pupils. The project proved that learners with special educational needs can benefit from foreign language lessons at various levels on condition that their needs are taken into consideration and appropriate teaching techniques are selected.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lingua viva : odborný časopis pro teorii a praxi vyučování cizím jazykům a češtině jako cizímu jazyku

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    VII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    17-25

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus