Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uplatnění kastellologických témat ve výtvarné výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882385" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882385 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uplatnění kastellologických témat ve výtvarné výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován výsledkům empirického výzkumu, resp. výzkumné sondy, který byl součástí disertační studie s názvem Kastellologie jako historicko-kulturní inspirační zdroj v oblasti výtvarné edukace. (Pospíšil, 2011) Práce hledala spojnice mezi mezníhistorickou disciplinou kastellologií a výtvarnou edukací v širokém kulturně společenském horizontu. Základním úkolem výzkumu, v rámci zmíněné studie, bylo vytvoření podpory historicko-srovnávací části práce a vytvoření náhledu do současnosti. Výzkumnýproblém sondy byl definován takto: Jakým způsobem využívají učitelé na 2. stupni základní školy témata a náměty související s kastellologií při výuce předmětu výtvarná výchova?

  • Název v anglickém jazyce

    The use of castellology themes in the art education

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is devoted to results of empirical research respectively the research probe, which was a part of a dissertation study entitled Castellology as historical and cultural source of inspiration in art education. (Pospisil, 2011) Work sought alink between marginal historical discipline castellology and art educating in broad cultural and social horizons. The basic purpose of the research, the study said, was to build a support of comparative historical part of the work and to create an insight into the present. The research problem of the probe were defined as follows: How do teachers on the 2nd grade of primary school use the topics and themes related to castellology in art education?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didaktika výtvarného umenia - koncepty, kontexty, prax

  • ISBN

    978-80-557-0302-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    371-393

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela v Bánské Bystrici

  • Místo vydání

    Bánská Bystrica

  • Místo konání akce

    Univerzita Mateja Bela v Bánské Bystrici

  • Datum konání akce

    21. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku