Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kritéria hodnocení elektronických vzdělávacích materiálů zobrazovaných webovými prohlížeči

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882505" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kritéria hodnocení elektronických vzdělávacích materiálů zobrazovaných webovými prohlížeči

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje výsledky výzkumného šetření, které bylo provedeno v rámci zpracování disertační práce autorem mezi vyučujícími na základních a středních školách v Jihočeském regionu. Respondenti výzkumu třídili předložená kritéria evaluace výukových wwwstránek pomocí statistické metody Q-metodologie a testovali tak jejich prioritu pro tvorbu a hodnocení výukových materiálů využitelných v reálném pedagogickém procesu a zobrazovaných webovými prohlížeči.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation Criteria of Electronic Education Materials Displayed by Web Browsers

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the results of research conducted within the dissertation thesis elaborated by the author among teachers at elementary and secondary schools in the South Bohemian region. Research informants classified selected criteria for evaluation of educational webpages via Q-metodology statistical method and tested their priority for creation and evaluation of teaching materials usable in real pedagogical process and displayed by web browsers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    JTIE - Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    44-48

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus