Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání technologií při výuce angličtiny na SŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884128" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884128 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání technologií při výuce angličtiny na SŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posledních dvaceti letech můžeme v České republice pozorovat obrovské rozšíření technologií do škol. V kontextu vzdělávání technologiemi rozumíme fyzické prostředky, které využíváme při přípravě, realizaci a vyhodnocování výuky. Nabízí se otázka, jak jsou technologie využívány vyučujícími různých školních předmětů. Ve druhé polovině roku 2011 jsme uskutečnili dotazníkové šetření na středních školách v Jihočeském kraji zaměřené na výuku anglického jazyka. Zjišťovali jsme, jaké technologie se používajía k čemu, jak tuto problematiku vnímají vyučující angličtiny. Příspěvek přinese analýzu dotazníkového šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Information and Communication Technology in English Lessons at Secondary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    There has been a significant increase in information and communication technology equipment in schools in the Czech Republic. The article deals with the topic of how English teachers at secondary schools use information and communication technologies intheir classes. We have carried out an inquiry via questionnaire with teachers in the region of South Bohemia to find out which technologies are available to teachers and which of them are used for teaching. In this article we bring the results of our research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DiTech '12 Sborník příspěvků z mezinárodní konference

  • ISBN

    978-80-7435-178-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    11. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku