Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální aspekty cirkadiánních rytmů u adolescentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43884221" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43884221 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální aspekty cirkadiánních rytmů u adolescentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek vznikl v souvislosti s projektem GAJU č. 101/2011/S "Psychosociální a somatické ukazatele v komparaci k cirkadiánnímu rytmu", který je realizován katedrou výchovy ke zdraví, Pedagogické fakulty, Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Účelemvýzkumné studie je najít souvislosti mezi sociálními aspekty a cirkadiánními rytmy u adolescentů v Jihočeském kraji. Respondenty dotazníků jsou studenti prvních ročníků středních škol ve věku 15-16 let (v celkovém počtu n = 180, dívky = 90, chlapci = 90). Metody výzkumu tvoří výběr otázek ze 2 standardizovaných dotazníků. Otázky sociální oblasti pochází z dotazníku kvality života Cummins (1997), ComQoL - S5. Otázky týkající se cirkadiánních rytmů jsou vybrány z dotazníku cirkadiánní typologie, CIT (Harada, Krejčí, 2010). Závěr: Výzkum nám poukázal, že zkoumaná skupina adolescentů se pohybuje v pozitivních hodnotách u sociálních vztahů a u cirkadiánních rytmů převažují průměrné hodnoty

  • Název v anglickém jazyce

    Social Aspects of Circadian Rhythms in Adolescent

  • Popis výsledku anglicky

    This research was provided in connection with the project GAJU N 101/2011/S "Psychosocial and Somatic Indicators in Comparison to the Circadian Rhythm", which is implemented by the Department of Health Education, Faculty of Education at the University ofSouth Bohemia in the České Budějovice. Methods of the research: questions selection of the 2 standardized questionnaires. Questions of social concept are from the Cummins questionnaire (1997), ComQoL - S5. The questions related to circadian rhythms arefrom the Questionnaire of Circadian Typology, CIT (Harada, Krejčí, 2010). The purpose of this paper is to find out the connections between the social concept and circadian rhythm in adolescents in the South Bohemia region. The target group creates respondents 15-16 years old from secondary schools (n=180 total, girls = 90, boys =90). Conclusion from the research proved that adolescent has healthy social relationships - they are in positive level, whereas the circadian rhythms are in aver

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní konference "Jihlavské zdravotnické dny 2012, II. ročník Ošetřovatelská péče a porodní asistence v praxi"

  • ISBN

    978-80-87035-52-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    959-968

  • Název nakladatele

    Jihlava, Vysoká škola polytechnická

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava, Vysoká škola polytechnická

  • Datum konání akce

    19. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku