Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktické situace v předškolním období

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885590" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885590 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické situace v předškolním období

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vytváření matematických představ v předškolní výchově se v poslední době těší stále většímu zájmu výzkumu. V tomto příspěvku se zabýváme propojením dvou témat, které souvisí s průběhem institucionálního předškolního vzdělávání v matematice, a to: Jak v prostředí mateřské školy dávat dětem příležitost k objevování matematických pojmů? Jaká je v tomto procesu role učitele? Teoretickým rámcem studie byla Brousseauova teorie didaktických situací.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactical situations on pre-primary school level.

  • Popis výsledku anglicky

    Conceptualization of mathematics at pre-school level has recently become one of the focal points of research in mathematics education. This paper discusses the link between two issues related to institutional pre-school mathematics education. These are:How can we offer children in nursery schools a chance to discover mathematical concepts? What is the teacher?s role in this process? The theoretical framework for the study is Brousseau?s Theory of Didactical Situations.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Magister: reflexe primárního a preprimárního vzdělávání ve výzkumu

  • ISSN

    1805-7152

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    33-47

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus