Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didactical situations in the preschool period

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885591" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885591 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Didactical situations in the preschool period

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Conceptualization of mathematics at pre-school level has recently become one of the focal points of research in mathematics education. This paper discusses the link between two issues related to institutional pre-school mathematics education. These are:How can we offer children in nursery schools a chance to discover mathematical concepts? What is the teacher?s role in this process? The theoretical framework for the study is Brousseau?s Theory of Didactical Situations.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactical situations in the preschool period

  • Popis výsledku anglicky

    Conceptualization of mathematics at pre-school level has recently become one of the focal points of research in mathematics education. This paper discusses the link between two issues related to institutional pre-school mathematics education. These are:How can we offer children in nursery schools a chance to discover mathematical concepts? What is the teacher?s role in this process? The theoretical framework for the study is Brousseau?s Theory of Didactical Situations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings-Tasks and Tools in Elementary Mathematics

  • ISBN

    978-80-7290-637-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    130-138

  • Název nakladatele

    Charles University

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Praha, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Datum konání akce

    18. 8. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000329448800014