Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DIALOGICKÉ JEDNÁNÍ Z POHLEDU STUDENTŮ JIHOČESKÉ UNIVERZITY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885646" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885646 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DIALOGICKÉ JEDNÁNÍ Z POHLEDU STUDENTŮ JIHOČESKÉ UNIVERZITY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dialogickým jednáním procházejí studenti JU v rámci přípravného vzdělávání pro budoucí pedagogickou profesi. Sebereflexe jsou požadovány nedirektivně zpravidla 2x během semestru - nemají předem připravenou strukturu, přičemž jejich forma a rozsah sděleníje autorskou invencí studentů. Východiskem pro výzkum je v současné době zdůrazňování osobnostního typu studia, které je zaměřeno na vlastní aktivitu subjektu a kultivaci jeho sebereflexe. Dialogické jednání s vnitřním partnerem má performační charaktera vychází z předpokladu, že pedagogika je, podobně jako herectví, jednáním. Zkoušející aktér objevuje vlastní činností nepoznané možnosti vlastního výrazu, zapojení těla a hlasu, poznává oscilaci, výměnu zpětné vazby mezi vnitřními partnery.

  • Název v anglickém jazyce

    ACTING WITH THE INNER PARTNER: COMMON CHARACTERISTICS OF THE SELF-REFLECTIONS OF THE SOUTH BOHEMIA UNIVERSITY STUDENTS

  • Popis výsledku anglicky

    Our research is based on emphasising the individual and personal type of studies, focused on the subject's activity itself and also on cultivation of self-reflection. Experimenting subjects, through experiential learning and their own work, explore potential possibilities of their own expression, body and voice involvement; they learn the oscillation and feedback among inner partners. The aim of the studies is to experience the pleasure of play. Self-reflecting portrayals are an inevitable part of studying. Student of Faculty of Education experience Acting with the Inner Partner as a part of their continuous training for future work. Self-reflections are usually written by students twice per term; with no directive requirement. These authorial and inventive self-reflections have no prepared structure; their form and extension depend on the students.The self-reflection can also lead to other questions aimed at building up pedagogic condition.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACORát, Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje

  • ISSN

    1803-0823

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    28-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus