Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum reflexí začátečníků dialogického jednání na PF JU v Českých Budějovicích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43883665" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43883665 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum reflexí začátečníků dialogického jednání na PF JU v Českých Budějovicích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá zveřejněním výsledků výzkumu reflexí 122 začátečníků dialogického jednání na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity, pocházejících z let 2007/2008 - 2010/2011. Autorka se především zabývá otázkami, jak kvalitně učit dialogickému jednání tak, aby studenti budovali psychosomatickou kondici pro veřejné vystupování, a zažívali momenty otevřené dramatické hry. Na proměnách reflexí během čtyř let se snaží doložit, jak se proměňovala její vlastní, psychosomatická, ale i pedagogická kondice a jak tím byl ovlivněn zážitek dialogického jednání u studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-reflections of beginners of Acting with the Inner Partner and their research at PF JU in České Budějovice

  • Popis výsledku anglicky

    This work describes the objectives of the research of 122 written self-reflections. The self-reflections come from the beginners of Acting with the Inner Partner courses, run at Faculty of Education in České Budějovice from 2007/2008 to 2010/2011. The author is especially interested in questions: How to teach Acting with the Inner Partner in good quality to enable students to build up their psychosomatic condition? How to make them experience an open dramatic play? The transformations of self-reflections during four years illustrate her development of both psychosomatic and pedagogic condition and how this possibly influenced the experience of students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Diverzita vo spoločenských vedách. Príspevky z 11. česko-slovenskej konferencie s medzinárodnou účasťou. Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku

  • ISBN

    978-80-970234-2-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    241-246

  • Název nakladatele

    Ústav výskumu sociálnej komunikácie SAV

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    23. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku