Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VÝZKUM DIALOGICKÉHO JEDNÁNÍ A JEHO ÚSKALÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885749" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885749 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VÝZKUM DIALOGICKÉHO JEDNÁNÍ A JEHO ÚSKALÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Experimentální výuka dialogického jednání a jeho výzkum probíhá v Českých Budějovicích již osmým rokem. Za tu dobu se nám podařilo shromáždit více než 2000 písemných reflexí, zachycují-cích zejména jednosemestrální zkušenost s dialogickým jednáním. Kroměnich pak existují ještě video-záznamy, zaznamenávající obvykle experimentaci z počátku a konce semestru. Náš zájem však není směřován k výzkumu kvantitativnímu, ale kvalitativnímu. Zde se ukazují určitá úskalí, zejména v metodologii. U psychosomatickýchdisciplin, ke kterým dialogické jednání patří, je zapotřebí individuální přístup, prostor a čas. Skupiny studentů jsou však často příliš početné a jejich zkušenost je pouze jednosemestrální. Do jaké míry písemné výpovědi studentů skutečně vypovídají o jejich psychosomatické kondici? Ovlivňuje způsob jejich výpovědi jejich lektor? Do jaké míry a jak se dá sledovat osobnostní rozvoj? Jakým způsobem se pokoušet objektivizovat veskrze subjektivní zkušenost, ať už studenta či lektora? Toto j

  • Název v anglickém jazyce

    ACTING WITH THE INNER PARTNER: THE RESEARCH AND ITS DIFFICULTIES

  • Popis výsledku anglicky

    Experimental teaching and learning of Acting with the Inner Partner and its research started 8 years ago in České Budějovice. Since then more than 2000 written self-reflections has been gained, describing mostly one term experience of Acting with the Inner Partner. Apart from that, there are also video-recording, usually recorded at the beginning and end of the term. However, our priority is not the quantity, but the quality and qualitative research. Certain difficulties show up, especially when talkingabout methodology. Psychosomatic disciplines, including Acting with the Inner Partner, need individual approach, space and time. Unfortunately, groups of students are often too big and their experience comprehends only one term of experimenting. To whatextent the written self-reflections really give evidence about their psychosomatic condition? Are the self-reflections influenced by the lecturer? To what extent and how can we observe the personal growth? How can we objectify a very sub

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku XII. Hranice normality.

  • ISBN

    978-80-244-3917-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    252-257

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    21. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku