Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetence učitelů ICT v oblasti technické e-bezpečnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886025" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886025 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetence učitelů ICT v oblasti technické e-bezpečnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době je kladen důraz nejen na efektivní, ale také bezpečné používání ICT. Vysoce aktuálním tématem je pak e-bezpečnost dětí a mládeže, na jejichž kompetence v oblasti e-bezpečnosti může mít značný vliv edukace. Jako klíčové se jeví příslušné kompetence učitelů. Proto realizujeme kvalitativní výzkum, který se zabývá kompetencemi v oblasti e-bezpečnosti u učitelů ICT. Cílem výzkumu je nejen zmapování současných odborných kompetencí učitelů ICT, ale též vytvoření obecné teorie, na základě jakýchdeterminantů jsou tyto kompetence utvářeny. Na základě této teorie budou navrženy a ověřeny postupy, jak uvedené kompetence dále zlepšovat.

  • Název v anglickém jazyce

    : The competence of ICT teachers in the area of technical e-safety

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays emphasis is put not only on effective but also safe use of ICT. An important topic is the e-safety of children and young people. Their skills in the field of e-safety are susceptible to education. The corresponding skills of teachers seem to becrucial. Therefore we realize a qualitative research, which is focused on ICT teachers? skills in the field of e-safety. The aim of the research is not only to map the current expert skills of ICT teachers but also to develop a theory how these skills are formed. On the basis of this theory a new tool will be designed and evaluated. The aim of this tool is to improve the skills of ICT teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education. Proceedings

  • ISBN

    978-80-7464-325-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    114-131

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    10. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku