Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Use of E-learning Resources by Academic Teachers - a Polish-Czech Comparative Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801SVY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801SVY - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.educationalrev.us.edu.pl/volume-50-2017/" target="_blank" >http://www.educationalrev.us.edu.pl/volume-50-2017/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15804/tner.2017.50.4.14" target="_blank" >10.15804/tner.2017.50.4.14</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Use of E-learning Resources by Academic Teachers - a Polish-Czech Comparative Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is a result of the collaboration between Polish and Czech scientists who explore the issues of applying resources from the e-learning environment by academic teachers. The presented study was conducted in 2015-2016, within the project IRNet-International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT instruments, e-learning and intercultural competences. The research was aimed at learning academic teachers' opinions on their own skills and possibilities of using various resources from the e-learning environment, as well as the ways in which they apply information and communication technologies in the educational process.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of E-learning Resources by Academic Teachers - a Polish-Czech Comparative Study

  • Popis výsledku anglicky

    The article is a result of the collaboration between Polish and Czech scientists who explore the issues of applying resources from the e-learning environment by academic teachers. The presented study was conducted in 2015-2016, within the project IRNet-International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT instruments, e-learning and intercultural competences. The research was aimed at learning academic teachers' opinions on their own skills and possibilities of using various resources from the e-learning environment, as well as the ways in which they apply information and communication technologies in the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    50

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    169-185

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85045626146