The Use of E-learning Resources by Academic Teachers - a Polish-Czech Comparative Study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801SVY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801SVY - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.educationalrev.us.edu.pl/volume-50-2017/" target="_blank" >http://www.educationalrev.us.edu.pl/volume-50-2017/</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15804/tner.2017.50.4.14" target="_blank" >10.15804/tner.2017.50.4.14</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Use of E-learning Resources by Academic Teachers - a Polish-Czech Comparative Study
Popis výsledku v původním jazyce
The article is a result of the collaboration between Polish and Czech scientists who explore the issues of applying resources from the e-learning environment by academic teachers. The presented study was conducted in 2015-2016, within the project IRNet-International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT instruments, e-learning and intercultural competences. The research was aimed at learning academic teachers' opinions on their own skills and possibilities of using various resources from the e-learning environment, as well as the ways in which they apply information and communication technologies in the educational process.
Název v anglickém jazyce
The Use of E-learning Resources by Academic Teachers - a Polish-Czech Comparative Study
Popis výsledku anglicky
The article is a result of the collaboration between Polish and Czech scientists who explore the issues of applying resources from the e-learning environment by academic teachers. The presented study was conducted in 2015-2016, within the project IRNet-International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT instruments, e-learning and intercultural competences. The research was aimed at learning academic teachers' opinions on their own skills and possibilities of using various resources from the e-learning environment, as well as the ways in which they apply information and communication technologies in the educational process.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
50
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
169-185
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85045626146