Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Computable document format a jeho možnosti při výuce matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886647" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886647 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Computable document format a jeho možnosti při výuce matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o možnostech využití formátu computable document format (CDF) při tvorbě digitálních učebních materiálů z matematiky pro základní, střední a vysokou školu. Tento typ souboru společnosti Wolfram Research dovoluje autorům do dokumentu snadno přidat interaktivní prvky vytvořené v programu Wolfram Mathematica. Takže každý čtenář má po instalaci bezplatného software možnost ovládat obsah dokumentu a konzumovat dynamicky generované výsledky. V úvodu rozeberu některé aspekty počítačem podporované výuky a nové technologické možnosti. Poté blíže představím samotný formát CDF a na závěr nabídnu vlastní koncepci interaktivního studijního materiálu pro výuku statistiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Using computable document format in mathematics education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is concerned with computable document format (CDF) and its utilization for creating digital mathematics textbooks. This file format puts easy-to-author interactivity at Wolfram Mathematica core empowering readers to drive content and generateresults live after free software installation. In the introduction I will analyze some aspects of using computers in teaching and new available technologies. Then I describe CDF in detail and finally I bring my idea of interactive textbook of statistics.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    South Bohemia Mathematical Letters

  • ISSN

    2336-2081

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    28-34

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus