VYUŽITÍ STRUKTURNÍCH KOMPONENT INTERAKTIVNÍCH UČEBNIC V HODINÁCH MATEMATIKY NA ZÁKLADĚ VIDEOSTUDIÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43897097" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43897097 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VYUŽITÍ STRUKTURNÍCH KOMPONENT INTERAKTIVNÍCH UČEBNIC V HODINÁCH MATEMATIKY NA ZÁKLADĚ VIDEOSTUDIÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Interaktivní učebnice, tzv. I-učebnice, jsou svým obsahem tištěné učebnice obohacené o multimediální materiály. Po důkladné analýze strukturních komponent tištěných učebnic a I-učebnic nás zajímalo jejich praktické využití. Videostudie hodin planimetrie probíhaly ve vybrané třídě na českobudějovickém gymnáziu v květnu a v červnu 2017. O své dojmy a výsledky bych se ráda podělila s ostatními, neboť samotná práce s učebnicí přinášela v reálném procesu řadu kladů ale i záporů.
Název v anglickém jazyce
The use of structural component of interactive textbooks in mathematics classes bases on a videostudy
Popis výsledku anglicky
Interactive textbooks, so called I-textbooks, are printed textbooks whose contents are enriched with multimedia materials. After a profound analysis of structural components of printed textbooks and I-textbooks, the authors were interested in their practical use in mathematics classes. A videostudy of plane geometry classes was conducted in a selected grammar school in České Budějovice in May and June 2017. The study revealed many pros and cons concerning the use of such textbooks in real classes and the paper presents interesting findings and experience with their use in the teaching and learning process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Užití počítačů ve výuce matematiky
ISBN
978-80-7394-677-7
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
159-166
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
9. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—