Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VYUŽITÍ STRUKTURNÍCH KOMPONENT INTERAKTIVNÍCH UČEBNIC V HODINÁCH MATEMATIKY NA ZÁKLADĚ VIDEOSTUDIÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43897097" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43897097 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VYUŽITÍ STRUKTURNÍCH KOMPONENT INTERAKTIVNÍCH UČEBNIC V HODINÁCH MATEMATIKY NA ZÁKLADĚ VIDEOSTUDIÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Interaktivní učebnice, tzv. I-učebnice, jsou svým obsahem tištěné učebnice obohacené o multimediální materiály. Po důkladné analýze strukturních komponent tištěných učebnic a I-učebnic nás zajímalo jejich praktické využití. Videostudie hodin planimetrie probíhaly ve vybrané třídě na českobudějovickém gymnáziu v květnu a v červnu 2017. O své dojmy a výsledky bych se ráda podělila s ostatními, neboť samotná práce s učebnicí přinášela v reálném procesu řadu kladů ale i záporů.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of structural component of interactive textbooks in mathematics classes bases on a videostudy

  • Popis výsledku anglicky

    Interactive textbooks, so called I-textbooks, are printed textbooks whose contents are enriched with multimedia materials. After a profound analysis of structural components of printed textbooks and I-textbooks, the authors were interested in their practical use in mathematics classes. A videostudy of plane geometry classes was conducted in a selected grammar school in České Budějovice in May and June 2017. The study revealed many pros and cons concerning the use of such textbooks in real classes and the paper presents interesting findings and experience with their use in the teaching and learning process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Užití počítačů ve výuce matematiky

  • ISBN

    978-80-7394-677-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    159-166

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    9. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku