Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching English with Technology: What Do Curricular Documents Tell Us?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887258" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887258 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching English with Technology: What Do Curricular Documents Tell Us?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Information and communication technology (ICT) has become a part of our everyday lives and their utilisation is expected in schools as well. As the teaching and learning content changes with the use of ICT, we cannot evaluate the learning outcomes on thesame basis as before. To reflect the job market needs, we need to seek more interconnection in the English as a foreign language school subject (EFL) content and ICT skills. The school curriculum in the Czech Republic is based on the national policy, which determines the educational goals of each school level. Thus, in this article we look at both documents dealing with the subject of ICT, EFL, ICT integration in EFL and 21st century skills.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching English with Technology: What Do Curricular Documents Tell Us?

  • Popis výsledku anglicky

    Information and communication technology (ICT) has become a part of our everyday lives and their utilisation is expected in schools as well. As the teaching and learning content changes with the use of ICT, we cannot evaluate the learning outcomes on thesame basis as before. To reflect the job market needs, we need to seek more interconnection in the English as a foreign language school subject (EFL) content and ICT skills. The school curriculum in the Czech Republic is based on the national policy, which determines the educational goals of each school level. Thus, in this article we look at both documents dealing with the subject of ICT, EFL, ICT integration in EFL and 21st century skills.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky: Sborník příspěvků.

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2487-2493

  • Název nakladatele

    Magnanimitas, Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    15. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku