Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Emotions in Songs about Wine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887495" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887495 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Emotionen in Weinliedern

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Die Weinlieder sind besonders stark emotionsaufgeladene Textsorte. Die emotionale Wirkung wird durch verschiedene Sprachmittel erzielt. In pragmalinguistischen Analysen könnten kultur(en)übergreifende sowie -spezifische Phänomene erfasst werden - als Beitrag der Emotionslinguistik zur Erweiterung des heutigen Wissenstands über das manchmal so mühsam angestrebte "Europa der Regionen". Songs about wine are a strong emotional type of texts. The emotional impact is achieved by using different language tools. Pragmalinguistic analyses of the language of wine songs can detect culturally specific as well as cross-cultural phenomena. It could be a contribution of emotion linguistic research towards the knowledge about the "Europe of regions".

  • Název v anglickém jazyce

    Emotions in Songs about Wine

  • Popis výsledku anglicky

    Songs about wine are a strong emotional type of texts. The emotional impact is achieved by using different language tools. Pragmalinguistic analyses of the language of wine songs can detect culturally specific as well as cross-cultural phenomena. It could be a contribution of emotion linguistic research towards the knowledge about the "Europe of regions".

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Emotionalität im Text

  • ISBN

    978-3-95809-506-9

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    397-404

  • Počet stran knihy

    535

  • Název nakladatele

    Stauffenburg Verlag

  • Místo vydání

    Túbingen

  • Kód UT WoS kapitoly